• 1400/08/05 - 15:13
  • - تعداد بازدید: 187
  • - تعداد بازدیدکننده: 75
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

روابط عمومی قلب تپنده سازمان است

روشهای نو و تازه در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی به وسيله روابط عمومی ها ايجاد می‌شود.


به گزارش روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری بندر عباس؛ امروز چهارشنبه ٥ آبان ماه ١٤٠٠ اولین نشست روابط عمومی های شهرداری بندرعباس با رویکرد توجيحی ،همفكری و مشورتی روابط عمومی ها  در سالن جلسات دفتر شهردار برگزار شد.

⭕ مدير ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر عباس گفت: تقويم سالانه برنامه های روابط عمومی توسط مناطق و سازمانها تدوين شود و چالشها و برنامه ريزی ها برای نقشه راه روابط عمومی بايد بر اساس تقويم سالانه باشد.
⭕ پاسالار گفت: نيروهاي جوان در روابط عمومی بايد باخلاقيت های خود  محتوای با كيفيت توليد كنند و از روزمرگی پرهيز نمايند تا حركت روابط عمومی زنده، پويا و ملموس شود.

⭕ اين مقام مسول اظهار داشت: همكاری  و تامل روابط عمومی ها شهرداری بايد  تقويت شود و حس همسويی و صميميت خانواده بزرگ روابط عمومی در جهت ايجاد يک حركت جمعی و گروهی برای اطلاع رسانی به مردم باشد.
⭕ وی گفت: اخلاق و رفتار نيک وتكريم ارباب رجوع از  اولويت های كاری شهردار است و اين مساله بايد به طور جدی پيگيری و دنبال شود تا اعتماد مردم به سازمان به سمت و سوی مثبت  انديشی هدايت شود.

⭕ پاسالار افروزد: گلايه هايی از طرف شهروندان پيرامون تكريم ارباب رجوع هست و روابط عمومی ها بايد در روند اصلاح رفتار و ادبيات سازمانی فرهنگسازی كنند.
 ⭕ وی با اشاره به اينكه اطلاع رسانی و انتشار خبر ها گزارش ها و عكسهای مختلف جزو وظايف ذاتی روابط عمومی هاست  عنوان كرد: برای ارائه عملكرد هماهنگ سازمان بايد همه اخبار و طراحی ها در قالب مشخص و يكدست باشد و نوع نگاه و پل ارتباطی شهرداری با شهروندان كامل و شفاف مشخص شود.
⭕ مريم پاسالار گفت :دوره های آموزشی و به روز رسانی دانش و آگاهی پرسنل روابط عمومي به زودي برگزار خواهد شد.
⭕ وي تاكيد كرد: مسولين روابط عمومي ارزيابي پرسنل، همه مناطق سازمانها ونواحی به شكل ماهيانه به مديريت اعلام نمايند.

⭕ مدير  ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر عباس در ادامه گفت:تقويت و راه اندازی آرشیو روابط عمومی ها، اطلاع رسانی ديدارهای مردمی شهرداران در مناطق نواحی در روزهای سه شنبه و ارايه خدمات به مردم در  ميز خدمت بايد به شكل جدی پيگيری شود  وبرای پاسخگويی با هماهنگی معاونين مناطق و سازمانها را به ميز خدمت ورود دهيد.

  • گروه خبری : گوناگون
  • کد خبر : 11599
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

مدیریت
مهندس عبدالرضا بهادر
مهندس عبدالرضا بهادر

رئیس سازمان

بازدیدکنندگان

در این بخش آمار بازدید کنندگان سایت و صفحه مربوطه نمایش داده می‌شود.

  • بازدید این صفحه: 67
  • بازدید امروز: 129
  • کل بازدید: 12878
  • بازدیدکنندگان آنلاین: 1
  • آخرین بروز رسانی: 1403/02/11 09:54